Onze tevreden klanten zijn onze beste verkopers…

Bent u al bij ons geweest? Wij horen graag uw ervaringen! Hoe vond u de club- en swinganalyse? Bent u tevreden met de producten die u bij ons gekocht heeft? Met uw ervaringen kunnen wij onze TOPSERVICE verder optimaliseren en nog meer tevreden klanten de deur uit laten gaan.

Gastenboek

Heeft u goede ervaringen met uw golfclubs op maat? Laat het ons weten!

*Verplicht
Uw e-mail adres wordt niet gepubliceerd. Om spam tegen te gaan wordt het bericht wordt pas zichtbaar na goedkeuring door ons.
83 berichten.
Cees uit Schagen
Hallo Ruud,

Al een paar keer met mijn ijzers geslagen. Dankzij de voor mijn swing geschikte nieuwe shafts en aangepaste lie's sla ik nu veel beter, recht en verder. Het voelt heel goed.
Nu mijn driver nog.
Hartelijk dank.

groet,

Cees
Jos Groot uit Wognum
In een woord fantastich,grips voelen goed aan.
Heb nog nooit zo goed gespeeld,mijn ijzers zijn precies goed in balans,en dan hebben we het nog niet over mijn putter,in een woord perfekt.
Bedankt jongens,hoop op een lange samenwerking.
Gr Jos Groot
Yonne Jansen uit Hoofddorp
Beste Ruud,

Wat heb je me ongelooflijk goed op weg geholpen. Ik moest even overtuigd worden of clubfitten wel nodig was, maar met m'n nieuwe shafts sla ik echt veel beter! Was wel even wennen, maar wat een verschil!
Top!

Groet Yvonne