Vrijblijvend golfclubadvies

clubadvies

Na het doormeten en registreren van al uw golfclubs en de swinganalyse met onder meer video opnames is de volgende stap, dat wij samen met u gaan overleggen wat de beste optie voor u zou zijn om de weg naar comfortabel en beter golf in te slaan. In dit gesprek worden de resultaten van de volledige fitting met u besproken.

Onze ervaring is dat veel golfers niet heel verbaasd zijn over de uitkomst, en vaak al het gevoel hebben dat zij niet met een passende golfset spelen. Gelukkig kunnen we nu met de verkregen gegevens aan de slag om uw golfset te gaan optimaliseren.

Wat is de uitslag van de club- en swinganalyse?

is prima in orde

Na de clubanalyse blijkt dat uw huidige golfset prima in orde is en passend bij uw golfvaardigheid. Er zijn dus geen aanpassingen nodig.

Uiteraard is het wel verstandig om uw golfset vaker te laten controleren. Uw speelniveau kan veranderen, en dan moeten uw golfclubs wel mee gaan met uw toekomstige ‘skills’.

kan verbeterd worden

Ons eerste uitgangspunt is dat wij uw huidige golfset deels of volledig aanpassen naar specificaties die beter passen bij uw golfvaardigheid. Een golfset die is gekocht vanaf de plank, ergens bij een golfshop, heeft maar een kleine kans dat deze perfect past bij uw golfvaardigheid. Maar… u heeft wel gekozen voor deze set omdat u graag met dat merk speelt of omdat u simpelweg de clubs erg mooi vindt.

Prima … wij optimaliseren uw set!

is toe aan vernieuwing

Wanneer blijkt uit ons clubadvies aan u dat het aanpassen van uw huidige golfset niet rendabel is, of wanneer u toch al van plan was om een nieuwe golfset aan te schaffen, kunnen wij u uiteraard ook helpen.

Geheel conform de resultaten van onze club- en swinganalyse maken wij een complete set op maat voor u.

Aanpassen van uw huidige golfset

Aanpassingen die wij doen zijn onder andere het vervangen van shafts, wijzigen van clublengtes, vervangen van grips en het aanpassen van loft en lie settings van alle merken golfclubs die er zijn. Let op: niet alle golfsets kunnen door ons aangepast worden. Dit is sterk afhankelijk van de productkwaliteit van uw huidige set!

Een nieuwe golfset samenstellen

De golfcomponenten waar Custom Built Golf Clubs graag mee werkt zijn van het label Tom Wishon Golf. Tom Wishon Golf levert uitsluitend aan clubmakers die al enige tijd ‘in business’ zijn en begrijpen hoe golfclubs Custom Fit gebouwd moeten worden. Custom Built Golf Clubs is bekend als de oudste en meest gerenommeerde clubfitter van Nederland met passie en kennis van zaken. Wij hebben sinds begin 2015 bewust gekozen voor de Tom Wishon Golf componenten omdat TWG voor golfers van elk niveau een passend component kunnen leveren met een uitstekende kwaliteit in een zeer uitgebreid assortiment.

SterlingIrons hybrid