Onderhoud, reparatie en advies

onderhoud-reparatie

Onderhoud

U kunt bij ons altijd terecht voor een reparatie of onderhoudsbeurt op uw golfset. Door al of niet intensief spelen kan de specificatie van uw golfset veranderen. Door uw golfset jaarlijks door ons te laten controleren kunnen wij uw golfset terug zetten op uw – bij ons bekende – specificaties.

Reparatie

Verder vervangen wij voor u gebroken shafts van – in principe – alle overige merken. Daarnaast kunnen wij uw golfclubs verlengen of verkorten, re-grippen, re-shaften of de loft en/of lie van uw golfclubs aanpassen.

Fine-Tune swinganalyse

Ervaring leert ons dat u simpelweg beter gaat spelen met de ‘op maat gemaakte’ clubs, daarom is het aan te bevelen jaarlijks naast een stukje onderhoud een Fine-Tune swinganalyse te doen. Daardoor haalt u meer uit uw spel en beleeft u nog meer plezier aan het golfen! Een Fine-Tune sessie is een kleine investering voor jarenlang plezier van uw Custom Built Golf Clubs golfset!