Over Custom Built Golf Clubs

vlag_custom_built_golf_clubs_televisieweg_almere 1

Custom Built Golf Clubs is de oudste en meest gerenommeerde clubmaker in Nederland. Na ooit gestart te zijn in 1996 in Veenendaal en een aantal andere plaatsen in Nederland, kunt u tegenwoordig terecht in onze vestiging te Almere.

Veel golfers spelen met clubs die niet passen

Naar schatting speelt ruim 80 procent van alle golfers met golfclubs die niet bij hen passen. De clubs zijn veelal te zwaar, niet op de juiste lengte, de grip is vaak te dik of juist te dun, versleten of uitgedroogd. Loft, lie en shaftflex behoren tot de belangrijkste clubeigenschappen, die hooken, slicen en lengteverlies als gevolg hebben. Hier wordt helaas zelden aandacht aan besteed.

Clubfitter met kennis van zaken

Als gecertificeerde clubmaker en clubfitter is Custom Built Golf Clubs getraind in materialenkennis en swingmotoriek. Aan de hand van een club- en swinganalyse wordt gekeken naar de meest optimale club­eigenschappen, waaraan uw golfclubs zouden moeten voldoen. Lengte, gripdikte, shaftflex, hoeken van loft en lie, maar ook gewicht en balans spelen daarbij een belangrijke rol.

Spelen met golfclubs op maat: u zult direct het verschil merken!

Hoe lang duurt een fitting sessie?

Een volledige fitting sessie duurt 2 tot 2,5 uur. Dat lijkt vrij lang, maar voor een gedegen fitting en een goed en oprecht clubadvies is deze tijdsduur vrij normaal. Er zijn ‘fittingen’ die slechts 15 tot 45 minuten duren, en waarna u meestal het advies krijgt een nieuwe set aan te schaffen …

Gratis fitting sessie en vrijblijvend clubadvies!

Wij rekenen niets voor de fittingsessie en geven u een geheel vrijblijvend clubadvies. De reden waarom wij u niets in rekening brengen is, dat wij graag willen investeren in een langdurige ‘golfrelatie’ met u en voor iedereen die golft, en meer wil weten over het eigen materiaal.

Gewoon een TOPSERVICE van Custom Built Golf Clubs

ruud_in_werkplaats2