Onze tevreden klanten zijn onze beste verkopers…

Bent u al bij ons geweest? Wij horen graag uw ervaringen! Hoe vond u de club- en swinganalyse? Bent u tevreden met de producten die u bij ons gekocht heeft? Met uw ervaringen kunnen wij onze TOPSERVICE verder optimaliseren en nog meer tevreden klanten de deur uit laten gaan.

Gastenboek

Heeft u goede ervaringen met uw golfclubs op maat? Laat het ons weten!

*Verplicht
Uw e-mail adres wordt niet gepubliceerd. Om spam tegen te gaan wordt het bericht wordt pas zichtbaar na goedkeuring door ons.
83 berichten.
Wiebe de Vries uit Blaricum
Na 4 jaar spelen met een gefitte set werd het tijd voor een tune-up. Via via kwam ik met Ruud in contact, en gister was het dan zo ver. Ik had al gelezen over de koffie, de aandacht, het geduld, en de kunde en vaardigheden.

Wat niemand tot dusver heeft opgemerkt is de passie die Ruud heeft voor zijn vak en voor ons spelletje. Dat maakt voor mij het verschil tussen een goeie stok en een stok die "van mij" is.

Omdat de juiste vragen worden gesteld door Ruud kunnen daarna de juiste aanpassingen worden gemaakt.

Ik ga zo mijn aangepaste stokken ophalen en verheug me nu al enorm op de eerste ronde die ik er mee ga spelen! Ik heb er alle vertrouwen in dat de correcties die je hebt aangeraden precies dat zullen doen wat je voorspelde.

Dank daarvoor Ruud, en tot ziens in de baan en in Almere
Klaas Wijma uit Lelystad
Half april bij Ruud in Almere geweest om mijn golfset na te kijken.
Uiteindelijk gekozen voor een nieuwe golfset ( oude golfset was een starters set). Uitstekend advies en prima begeleiding. Zeer professioneel. Speel nu 4 weken met mijn nieuwe set. Sla prachtig recht, speel beter met mijn ijzers en maak grotere afstanden en mijn handicap gaat omlaag. Belangrijker nog is de toegenomen spelvreugde. Dus een echte aanrader om eens een gesprek aan te gaan
Peter uit Lelystad
Door een rugblessure is de vraag ontstaan of mijn clubs wel lang genoeg zijn voor mijn postuur. (1.93 m en 108 kg). Een afspraak gemaakt bij Ruud en het vermoeden werdt bevestigt dat de clubs te kort waren. Vervolgens zijn we het gesprek in gegaan om of naar nieuwe clubs te gaan of een retro fit op de huidige clubs te doen. Na een swing analyse en een gesprek over mijn doelstellingen werd een helder advies gegeven. Nieuwe clubs. uiteindelijk heb ik er zelf voor gekozen om er een verwen partijtje van te maken en te besluiten te investeren in forged iron clubs op mijn lengte en swing aangepast. Een eenmalige investering waar ik de komende jaren veel profijt maar ook veel plezier aan ga beleven. Vooral mijn rug is mij erg dankbaar gebleken. Bedankt Ruud 😉 Top advies!
Johan en Greet van der Kolk uit Almere
Dit is wat een beginnende golfer zoekt, leuke ontvangst, goede aandacht en zeker kennis van zaken. Bedankt Ruud voor de adviezen.
Willem van Isselt uit Eemnes
Hallo Ruud,

Enige tijd geleden heb ik een testsessie gehad voor een nieuwe driver. Na veel slaan kwam je met het advies voor een Viper met ingekorte shaft.
Tevens heb je mijn houten 3 en 5 ingekort.

Door het koude weer en slechte baanomstandigheden kon ik niet goed beoordelen hoe zich dit vertaalde in afstand, gevoel enz.

Nu zijn de omstandigheden sinds een aantal weken beter en ik kan je wel zeggen met de 3 en 5 afstanden goed zijn en slaan veel rechter.
Afstanden Driver zijn prima en erg recht. Prima gevoel.

Al met al ben ik erg blij met je advies en de ingrepen die je gedaan hebt.

Bedankt
m.vr. gr.
willem van isselt
André Passé uit Brummen
Ruud is gewoon de golfstokkenfluisteraar. Door het aanpassen van de graphite shafts van met name mijn houten ben ik verder en vooral!! ongelofelijk recht gaan slaan. Geduld, vakmanschap en kwaliteit is wat je hier aantreft.
Francis Leusink uit Utrecht
Michel, bedankt voor de uitstekende service. Eerst een uitgebreide fitting, waaruit een aantal praktisch tips naar voren kwamen. Vervolgens de deskundigheid om voor mij tot de keuze te komen van de juiste driver. Waarna deze met "het oog van de meester" in elkaar werd gezet.
Bedankt en tot ziens.
Egbert Jan van Ommen uit Amersfoort
Voor mij is golf en vooral de betekenis van techniek erachter enorm gaan leven dankzij een bezoek aan Ruud.
Nog los van de vriendelijkheid en de persoonlijke aandacht.
Ik maak graag hier tijd voor om van Amersfoort naar Almere te rijden.
Wat ik echt iedereen aanraad is de tekst en uitleg die je ontvangt over zowel de statische als dynamische kant van fitting.
En dat is bij Ruud veel meer dan een standaard verhaal over de lengte van je clubs.

Hartelijke groet

Egbert Jan
Paul en Marga uit Wehl
we kunnen er wel een heel verhaal van maken, kortom wij zijn uiterst tevreden.

bedankt!
Bas Burger uit Amersfoort
Zojuist wintercheck laten doen door Ruud. Geweldige service en aandacht.
Lofts laten aanpassen, enkele grips vervangen, poetsbeurt en afstandsmeting.
Niets is te veel en alles kan!

Helemaal geweldig Ruud, bedankt en tot de volgende keer.

Hartelijke groeten,

Bas