Onze tevreden klanten zijn onze beste verkopers…

Bent u al bij ons geweest? Wij horen graag uw ervaringen! Hoe vond u de club- en swinganalyse? Bent u tevreden met de producten die u bij ons gekocht heeft? Met uw ervaringen kunnen wij onze TOPSERVICE verder optimaliseren en nog meer tevreden klanten de deur uit laten gaan.

Gastenboek

Heeft u goede ervaringen met uw golfclubs op maat? Laat het ons weten!

*Verplicht
Uw e-mail adres wordt niet gepubliceerd. Om spam tegen te gaan wordt het bericht wordt pas zichtbaar na goedkeuring door ons.
83 berichten.
Rob Nietveld uit Nieuw-Vennep
Mijn bedoeling was om met ruim 10 jaar recreatieve golfervaring mijn clubs te laten doormeten en mijn swing te laten analyseren. Iedereen kan verbeteren en ik zat te lang op mijn niveau. Lag dat aan de pijl en boog of aan de indiaan? Dat bleek natuurlijk vooral aan de indiaan te liggen. Heel goede tips gekregen van Ruud en Kyra, waardoor mijn swing na een paar duizend ballen slaan inmiddels simpeler en vertrouwd voelt.
Ook de set verdiende wat aanpassingen. Het rustige vakmanschap van Ruud met uitleg over wat er aan de clubs gedaan moet worden en waarom, gaf enorm veel vertrouwen. Dikkere grips waren nodig, de putter was te kort en de houten 3 werd een houten 4. Verder was de set prima.
Ik gun elke golfer dat hij zijn sport optimaal kan beoefenen en dus een bezoek aan Ruud.
Laura uit Doorn
De shaft van mijn driver was gebroken en toen ik mijn rekening ging nakijken van heel wat jaren geleden, bleek dat mijn shaft gratis zou worden gerepareerd. Alleen de montage moest ik betalen. Super!!
Fred Nijman uit Limmen
Via golfvrienden kwam ik in contact met Custom Built van Ruud Visser. Mijn idee was om te trachten meer lengte te behalen en inspectie van de golfset. Een uitgebreide test met tips en advies werden door Ruud serieus en zeer accuraat behandeld. De verbeteringen zijn inmiddels door mij in de praktijk met succes uitgeprobeerd. Ruud is deskundig en adviseert zonder zakelijke bedoelingen. Hartelijk dank en tot ziens.
Maarten uit Naarden
Mijn Titleist AP2 718 bij Ruud achter gelaten voor een volledige fittingssessie. Eerste indruk bij Ruud? Top! Wat een rust straalt deze man uit, en wat een (confronterend) goed advies krijg je van hem. Swing tips, en die gelijk bij hem op de zaak proberen toe te passen. Als de clubs klaar zijn, zal ik mijn bevindingen daarover hoer ook posten. Voor nu alvast dank voor de service en expertise Ruud.
kyra uit almere
Ruud heeft niet alleen oog voor kwaliteit realiseren binnen het fitten van golfclubs maar ook inzicht in hoe je als golfer het beste uit jezelf kan halen. Natuurlijk ligt het eerst aan de technische vaardigheden, maar ik heb persoonlijk ervaren dat mijn techniek beter werd door het juiste bij mij passende materiaal. Hoe lekker is het te weten dat het nu alleen aan jezelf ligt 🙂
Arnoud uit Naarden
Iedere keer een feestje om mijn favoriete speeltjes te laten controleren op loft en lies.
Ontspannen ontvangst met koffie, thee of warme chocomel.
Vandaag een nieuwe shaft in mijn driver laten zetten die iets beter bij mijn swingsnelheid past.. TOP service bij Ruud..
Ben Sassen uit Almere
Een week geleden weer bij Ruud langs geweest om mijn clubs te laten voorzien van nieuwe handvatten. Altijd is Ruud dan volop de vakman die tevens goede tips heeft voor je spel. Ruud blijft altijd rustig en neemt de tijd voor zijn werk. Je kunt er altijd terecht en is prettig verblijf. Ruud bedankt weer.
Rolf Wolbers uit Amstelveen
Via een tegenstander in de competitie getipt op Ruud. Mijn afspraak was snel gemaakt. Binnen een mum van tijd was het voor Ruud duidelijk dat mijn set op maat toch enkele duidelijke omissies vertoonden. Ik speel de afgelopen weken heerlijk gespeeld met mijn aangepaste set. Kundig, relativerend en een enorme ervaring maken Ruud een bijzonder mens. Dank nogmaals en alle goeds.
Emily uit Almere
Mijn grips waren versleten en dus aan vervanging toe. Ruud heeft opgemeten wat voor mij de best passende grips zijn en heeft daarbij ook rekening gehouden met mijn artrose.
Super service in een relaxte sfeer.
Nu nog vaker golfen om mijn spel te verbeteren. Aan de golfclubs kan het niet meer liggen.
Ben uit Hillegom
Nieuwe set gekocht en na een heup blessure swing problemen gekregen, en daarbij een enorme twijfel of het fitten bij aankoop wel goed was gegaan.
Gisteren 12.03.2019 bij Ruud langs geweest gaf een zeer goede golf houding tip, en heeft de lei van alle clubs op de juiste graden gezet en als laatste krijg ik nieuwe shafts in mijn lange ijzers.
Al met al een top service en een zeer goed gevoel en opluchting.